PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  3. Sprzedaż towarów i zakres usług elektronicznych
  4. Zamówienia i ich realizacja
  5. Płatności
  6. Dostawa
  7. Odstąpienie od umowy
  8. Zwrot towaru i reklamacje
  9. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
  10. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
  11. Ochrona danych osobowych i cookies
  12. Własność intelektualna
  13. Postanowienia końcowe
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Strona panzakupek.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
    2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w tym korzystania ze Sklepu, oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta przez Sklep Internetowy panzakupek.pl. Zawiera zasady świadczenia usług oraz sprzedaży towarów, warunki zawierania i rozwiązywania umów o sprzedaży, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług oraz sprzedaży świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę panzakupek.pl, zasady świadczenia tych usług oraz sprzedaży, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    4. Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do kupna produktów lub usług panzakupek.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
      1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
      2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
      3. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),
      4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. DEFINICJE
    1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie panzakupek.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
    2. REGULAMIN - niniejszy regulamin Strony.
    3. SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA –  Family Fun Market Sp. z o.o., adres siedziby: Lawendowa 1, 55-120 Pęgów, adres do doręczeń: Lawendowa 1, 55-120 Pęgów, NIP: 9151831904, Regon: 529839240 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego, adres poczty elektronicznej: obsluga@panzakupek.pl, tel. 669260600.
    4. KLIENT/USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Sklepu Internetowego.
    5. KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    6. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
    7. Sklep lub Sklep Internetowy, lub Serwis: Usługa elektroniczna, Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.panzakupek.pl, w ramach którego Klient zawiera umowę sprzedaży na odległość, strony są informowane o dokonaniu sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej generowanej automatycznie, a wykonanie umowy (w szczególności dostawa Towaru) następuje poza internetem.
    8. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji handlowych i promocyjnych pochodzących od Usługodawcy.
    9. KONTO KLIENTA – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca Klientowi zakładanie indywidualnego konta, przechowywanie danych osobowych oraz przeglądanie historii zamówień.
  3. SPRZEDAŻ TOWARÓW I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, oryginalne i nie posiadają wad fizycznych. Szczegółowy opis produktu znajduje się na stronie sklepu.
    2. Kolor produktu może odbiegać od rzeczywistego koloru pokazanego na zdjęciu ze względu na różnice w ustawieniach monitorów oraz procesie fotografowania, sklep nie ma na to wpływu.
    3. Sprzedawca nie świadczy usług posprzedażowych w zakresie serwisu technicznego produktów. 
    4. Sprzedawca nie udziela gwarancji handlowej. Producent udziela gwarancji na towar zgodnie z warunkami określonymi w dokumencie gwarancyjnym.
    5. Sprzedawca podaje orientacyjny czas realizacji zamówienia w dniach roboczych, który może ulec zmianie w przypadku zwiększonego ruchu w Sklepie. 
    6. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
      1. korzystanie z Formularza Kontaktowego,
      2. korzystanie z Newslettera,
      3. zakładanie i prowadzenie Konta Klienta,
      4. korzystanie z systemu opinii o produktach.
    7. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  4.   ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA
    1. Zamówienie można złożyć wypełniając formularz udostępniony w sklepie po uprzednim dodaniu wybranych produktów do koszyka.
    2. Zamówienie można złożyć po zarejestrowaniu konta w sklepie lub bez rejestracji konta w sklepie (jako gość).
    3. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia formularza, podania wszystkich danych zgodnie z prawdą oraz określenia wybranego sposobu płatności i dostawy.
    4. Klient podaje dane w formularzu i składa oświadczenie o akceptacji regulaminu sklepu, przetwarzaniu danych osobowych, przekazywaniu informacji handlowych oraz przekazywaniu swoich danych firmie transportowej lub producentowi. Producent wysyła zamówione produkty bezpośrednio na podany adres.
    5. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub święta będą realizowane następnego dnia roboczego.
    6. Klient potwierdza zamówienie wybierając przycisk (pole) oznaczone „Zamawiam i płacę” lub podobny. Sprzedawca wyśle ​​automatyczne potwierdzenie zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail.
    7. Jeżeli towar objęty zamówieniem nie jest dostępny w magazynie, u dostawcy lub z innych przyczyn, a zamówienie klienta nie może zostać zrealizowane, sklep poinformuje o tym klienta w ciągu 7 dni roboczych od daty zamówienia i zwróci wpłacone pieniądze w przypadku wcześniejszej płatności. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail podany przez klienta w zamówieniu.
    8. Jeżeli część towarów objętych zamówieniem nie jest dostępne w magazynie, u dostawcy lub z innych powodów zamówienie nie może zostać zrealizowane w terminie określonym w tym zamówieniu (np. opóźniona dostawa przez dostawcę), klient jest o tym informowany i decyduje o sposobie jego realizacji.
    9. Standardowy czas realizacji zamówienia (do dnia wysyłki Towaru) wynosi do 14 dni roboczych od potwierdzenia płatności.
    10. Czas dostawy zamówienia do klienta może się wydłużyć (do 21 dni roboczych) ze względu na wydłużony czas wysyłki towaru, z powodów na które sklep nie ma wpływu (długi odbiór zamówienia, długa dostawa towaru do klienta, zagubiona paczka, brak odbioru paczki przez kuriera).
    11. Przedstawione opisy, zdjęcia czy cena towarów nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art. 66) i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży.
    12. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie, gdy Sklep wyśle powiadomienie e-mail o rozpoczęciu realizacji zamówienia.
  5. PŁATNOŚCI
    1. Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT) i cenami netto w złotych polskich (nie zawierające podatek VAT). Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o których mowa w punkcie 2 poniżej. Cena Towaru podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
    2. Koszty związane z dostawą towaru (takie jak transport, dostawa, usługi pocztowe) oraz wszelkie inne koszty ponosi klient. Wysokość tych opłat może zależeć od wyboru przez klienta metody dostawy. Informacja o wysokości tych opłat podawana jest na etapie składania zamówienia.
    3. Klient może wybrać formę płatności, wszystkie formy płatności i ich opisy znajdują na stronie metody płatności
    4. Cena towaru obowiązująca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta jest wiążąca dla obu stron umowy przez cały okres realizacji zamówienia.
  6. DOSTAWA
    1. Wszystkie zamówienia realizowane są z magazynu zlokalizowanego na terenie Polski. Z chwilą wydania towaru klientowi lub przewoźnikowi wybranego przez klienta, korzyści i zagrożenia przechodzą na klienta lub przewoźnika. Sklep nie jest odpowiedzialny za uszkodzenia lub utratę towaru w transporcie.
    2. Przyjęcie przesyłki z Produktem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że: przed przyjęciem zostanie spisany protokół uszkodzenia towaru lub zauważono  szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
    3. Wszystkie formy i koszty dostawy opisane są na stronie Koszty Dostawy
    4. Sprzedawca zobowiązuje się do wysyłki towaru w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy lub potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży w przypadku wyboru płatności za pobraniem.
    5. Termin dostawy towaru do Klienta składa się z czasu realizacji zamówienia oraz czasu dostawy przesyłki przez przewoźnika.
    6. W przypadku towarów na zamówienie lub personalizowanych, czas realizacji dostawy może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany w procesie składania zamówienia.
  7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
    1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.
    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia (np. wysłanego pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną lub telefonicznie).
    3. Szczegółowe informacje dotyczące procedury odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia dostępne są na stronie Zwrot towaru, Wymiany, Reklamacje
    4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o obowiązku ponoszenia tych kosztów.
  8. ZWROT TOWARU I REKLAMACJE
    1. Zasady i proces zwrotu towaru opisane są na stronie Zwrot towaru, Wymiany, Reklamacje
    2. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej, elektronicznej lub telefonicznej.
    3. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Produktem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego na prawach konsumenta.
    4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania, jeśli sytuacja nie wymaga specjalnego dochodzenia. W pozostałych przypadkach termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni (art. 7a ustawy o prawach konsumenta).
    5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
    6. Jeśli reklamacja nie została uznana klient ma prawo dochodzić rozstrzygnięć przez platformę ODR lub inne pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji.
    7. Inne informacje dotyczące zwrotu oraz wzór formularza reklamowego znajdą Państwo na stronie Reklamacje
    8. Adres do Zwrotów i Reklamacji: Wszystkie zwroty i reklamacje należy kierować na adres: Family Fun Market Sp. z o.o. Lawendowa 1, 55-120 Pęgów z adnotacją "Zwrot/Reklamacja - panzakupek.pl"
  9. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 6 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
      1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
      2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
      3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta zawierana jest na czas nieoznaczony.
    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
      1. urządzenie z dostępem do Internetu,
      2. dostęp do poczty elektronicznej,
      3. przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript,
      4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym lub naruszającym prawa osób trzecich.
  10. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
      1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera, prowadzenie Konta Klienta).
      2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obsluga@panzakupek.pl lub używając funkcji dostępnych w Koncie Klienta.
      3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
      4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
    2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I COOKIES
    1. Administratorem danych osobowych jest Family Fun Market Sp. z o.o. z siedzibą w Pęgowie przy ul. Lawendowej 1.
    2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
    3. Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, personalizacji treści oraz analizy ruchu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Cookies.
    4. Klient może w każdej chwili zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce lub wyrazić zgodę/sprzeciw poprzez banner informacyjny na stronie.
  12. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem panzakupek.pl, w tym teksty, grafiki, logo, zdjęcia, korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością intelektualną panzakupek.pl lub jego licencjodawców. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Sprzedawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony panzakupek.pl, bez zgody Sprzedawcy.
    2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony panzakupek.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Sprzedawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
    2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
    3. Ewentualne spory między Sprzedawcą a Klientem będącym przedsiębiorcą rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
    4. W przypadku Konsumentów właściwość sądu określa się zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego.
    5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianach Klienci zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem.
    6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ